Temario oposición PSX Sergas

¿Sabías que...

... para preparar una oposición no sólo necesitas los temas o el preparador?
Método Centro Estudio Oposiciones
33%
Preparación exclusiva de temas
33%
Profesionales docentes
33%

Por eso, en Centro Estudio Oposiciones tenemos un método propio, adaptado a categorías y Administraciones; en el que los temas, desarrollados exclusivamente por los profesionales docentes, forman parte del conjunto de la formación.

¡No te conformes con menos!

SERGAS (Servizo Galego de Saúde)

Temario Oposición PSX
(Persoal Servizos Xeráis)
SERGAS

Parte I. Legislación

  1. La Constitución española: principios fundamentales, derechos y deberes fundamentales de los españoles. La protección de la salud en la constitución.
  2. Estatuto de autonomía de Galicia: estructura y contenido. El Parlamento. La Xunta y su presidente. La Administración pública gallega.
  3. La Ley general de sanidad: fundamentos y características. Competencias de las administraciones públicas en relación con la salud. Derechos y deberes de los usuarios del sistema sanitario público. 
  4. La Ley de salud de Galicia: el sistema público de salud de Galicia. Competencias sanitarias de las administraciones públicas de Galicia. El Servicio Gallego de Salud. La estructura organizativa de gestión integrada: disposiciones que la regulan.
  5. El Estatuto marco del personal estatutario de los servicios de salud: clasificación del personal estatutario. Derechos y deberes. Retribuciones. Jornada de trabajo. Situaciones del personal estatutario. Régimen disciplinario. Incompatibilidades. Representación, participación y negociación colectiva.
  6. El personal estatutario del Servicio Gallego de Salud: régimen de provisión y selección de plazas.
  7. La Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de prevención de riesgos laborales: capítulos I, II, III y V. Principales riesgos y medidas de prevención en las instituciones sanitarias.
  8. La Ley orgánica 1/2004, de 28 de diciembre, de medidas de protección integral contra la violencia de género. Ley 11/2007, de 27 de julio, gallega para la prevención y el tratamiento integral de la violencia de género. Legislación sobre igualdad de mujeres y hombres: su aplicación en los distintos ámbitos de la función pública.

Parte II. Específico

  1. Lei 41/2002, do 14 de novembro, básica reguladora da autonomía do paciente e de dereitos e deberes en materia de información e documentación clínica: os dereitos da información sanitaria e da intimidade. A Lei 3/2001, do 28 de maio, reguladora do consentimento informado e da historia clínica dos pacientes, modificada pola Lei 3/2005, do 7 de marzo: historia clínica.
  2. A Lei orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de protección de datos persoais e garantía dos dereitos dixitais: disposicións xerais; principios de protección de datos; dereitos das persoas.
  3. Tarxeta sanitaria: características fundamentais, alcance e contido. Solicitudes e trámites.
  4. Réxime xeral da Seguridade Social: campo de aplicación. Afiliación, cotización e recadación. Acción protectora: continxencias protexibles e réxime xeral de prestacións.
  5. O Decreto 160/1996, do 25 de abril, de configuración e introdución no Estatuto de persoal non sanitario de institucións sanitarias da Seguridade Social da categoría de persoal de servizos xerais. A Orde do 8 de novembro de 1996 pola que se desenvolven determinadas materias da regulamentación da categoría de persoal de servizos xerais.
  6. O procedemento administrativo: iniciación, ordenación, instrución e terminación do procedemento administrativo. Os recursos administrativos: concepto e clases. A Administración electrónica.
  7. Funcionamento das institucións sanitarias. Xestión de citas en atención primaria. SIXAP.
  8. As subministracións. Subministracións internas e externas. Recepción e almacenamento de mercadorías. Organización do almacén. Distribución de pedidos.
  9. A comunicación humana. A linguaxe como medio de comunicación. Diferenza entre información e comunicación. Tipos de comunicación. Atención ao público: acollida e información ao/á usuario/a.
  10. Sistemas de comunicación dun centro sanitario: clases e características. Incidencia sobre o funcionamento do centro. Achegas e reclamacións. Contacte. E-Saúde.
  11. Clasificación e arquivo de documentos. Ideas xerais sobre o sistema de clasificación. Documentación de uso das institucións sanitarias: administrativa e clínica. Arquivo de documentos: natureza e clases de arquivos. Dereito de acceso a arquivos e rexistros. O arquivo e o rexistro electrónico. Chave 365.
  12. Informática o ordenador. Dispositivos centrais e periféricos. Redes informáticas. O microprocesador. Soportes informáticos.
  13. Sistemas operativos máis frecuentes. Os seus elementos comúns. Administrador de arquivos. Administrador de impresión. Impresoras.
  14. Ofimática. Procesador de textos. Folla electrónica de cálculo (LibreOffice). Gráficos de oficina. Axenda e correo electrónico. Intranet: concepto e utilidade. Internet.
  15. Hixiene e seguridade nas institucións sanitarias. Movemento de pacientes: acceso e traslados nas institucións sanitarias.
  16. Coñecementos básicos de utensilios, mobiliario e obxectos das institucións sanitarias: coidados e conservación.
Volver a la oposición >
Más plazas. Más posibilidades de conseguir la tuya
Prepárala con Auxiliar Administrativo del SERGAS
Auxiliar Administrativo y PSX comparten muchas funciones y, además, tienen muchos temas en común. Únete al grupo y multiplica tus posibilidades de conseguir plaza.
#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67722 a{ background: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67722 a:hover{ background: #0e598f; border-color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67722 a{ color: #0e598f; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67722 a:hover{ color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67722 { display: inline-block; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67967 a{ background: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67967 a:hover{ background: #0e598f; border-color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67967 a{ color: #0e598f; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67967 a:hover{ color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e67967 { display: inline-block; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fc19 a{ background: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fc19 a:hover{ background: #0e598f; border-color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fc19 a{ color: #0e598f; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fc19 a:hover{ color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fc19 { display: inline-block; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fd90 a{ background: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fd90 a:hover{ background: #0e598f; border-color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fd90 a{ color: #0e598f; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fd90 a:hover{ color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e6fd90 { display: inline-block; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_title { color: #ffffff; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_wrapper:hover .infobox_title { color: #0e598f; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_content { color: #ffffff; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_wrapper:hover .infobox_content { color: #5f5f5f; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_icon { color: #ffffff; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_wrapper:hover .infobox_icon { color: #0e598f; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_wrapper { background-color: #0e598f; }#iguru_infobox_6616c23e72038:hover .infobox_wrapper { background-color: #f9f9f9; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_wrapper { border-radius: 10px !important; }#iguru_infobox_6616c23e72038 .infobox_wrapper{box-shadow: 6px 5px 25px 0px rgba(0,0,0,0.08);}#iguru_infobox_6616c23e72038:hover .infobox_wrapper{ box-shadow: none; }#blog_module_6616c23e77056.blog-posts .blog-post_title, #blog_module_6616c23e77056.blog-posts .blog-post_title a { font-size:20px; line-height:25px; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e78542 a{ background: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e78542 a:hover{ background: #0e598f; border-color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e78542 a{ color: #0e598f; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e78542 a:hover{ color: #ffffff; }#iguru_soc_icon_wrap_6616c23e78542 { display: inline-block; }
Abrir chat
ℹ️ ¿En qué podemos ayudarte?
¡Hola! ¿En qué podemos ayudarte?